Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΝΟΤΗΣ | 21 Μαρτίου 2018, 10:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πιστοποίηση γνώσης Ξένης Γλώσσας δεν αποτελεί προϋπόθεση (και σωστά) ούτε για τα μέλη ΔΕΠ των Πανεπιστημίων. Υπάρχουν πολλοί πανεπιστημιακοί που δεν έχουν τίτλους ξένης γλώσσας. Με το παρόν Σχέδιο αποκλείονται όσοι υποψήφιοι Συντονιστές (Σχ. Σύμβουλοι) δεν έχουν πιστοποίηση. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι Σχ. Σύμβουλοι έχουν διδακτορικό. Επομένως μπορούν να επιλεγούν σε θέσεις μελών ΔΕΠ όχι όμως ως Συντονιστές. Επίσης, η μοριοδότηση της διδασκαλίας σε ΑΕΙ-ΤΕΙ είναι 1 μόριο, όσο και η πιστοποίηση ΤΠΕ. Δηλ. το αυτόνομο διδακτικό έργο στην τριτοβάθμια εκπ/ση όσα χρόνια και με ότι συνεπάγεται (διδασκαλία σε ενήλικες, συγγραφή σημειώσεων, γνώση, εμπειρία, επίβλεψη πτυχιακών κλπ.) ισούται με την μιας ώρας εξέταση και πιστοποίηση ΤΠΕ. Θέλω να πιστεύω ότι και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για παράβλεψη.