• Σχόλιο του χρήστη 'Κοραλια Παπαδοκωστάκη' | 21 Μαρτίου 2018, 10:28

    Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι εσφαλμένη κίνηση, σε μια περίοδο που οι δομές που αφορούν στις Νέες Τεχνολογίες και την Πληροφορική θα έπρεπε να αναβαθμίζονται και να ενισχύονται. Παγκοσμίως η τάση είναι ενίσχυση της Εκπαίδευσης με STEM και προς αυτή την κατεύθυνση θα έπρεπε να είναι και η αναδιοργάνωση της εκπαίδευσης μας. Έτσι θα έπρεπε να παραμείνουν ενεργά τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ για την τεχνική στήριξη και ο Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών να είναι υπεύθυνος για τις Νέες Τεχνολογίες σε όλα τα σχολεία, υποστηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, διοργανώνοντας ημερίδες και σεμινάρια και ενισχύοντας τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Σε καμία περίπτωση δεν επαρκεί - όπως προβλέπεται στο παρόν σχέδιο Νόμου- ένας Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών ανά Δ/νση σε διευθύνσεις μεγάλων Νομών (βλ. ΔΔΕ Ηρακλείου Κρήτης με 100+ σχολεία ΔΕ και ΔΠΕ Ηρακλείου Κρήτης με 330 σχολεία ΠΕ) για τεχνική στήριξη. Η πρόταση αυτή είναι εντελώς ΑΝΕΦΙΚΤΗ. Επιπλέον,αυτές οι θέσεις θα μπορούσαν να προκηρύσσονται ανά Περιφερειακή Εκπαίδευση και όχι ανά νομό όπως προδιαγράφεται στο παρόν Σχέδιο Νόμου, ώστε να υπάρχει αξιολογικός πίνακας όπως υπήρχε έως τωρα στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Τέλος, ελπίζω στις Δ/νσεις Α/θμιας να μην υπάρχει πρόβλημα με το παρόν σχέδιο νόμου, στην πρόταση "αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών,", αφού δεν έχουν ακομα δοθεί Οργανικές Θέσεις στους Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Α'/θμιας.