• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΤΖΑΡΙΔΗΣ' | 21 Μαρτίου 2018, 10:30

    Σχετικά με την μοριοδότηση του συγγραφικού έργου θα είχα να προτείνω τα εξής: Να μοριοδοτείται κάθε σύγγραμμα (βιβλίο, άρθρο,editorial κτλ)το οποίο έχει υποστεί την κρίση επιστημονικής επιτροπής ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΟ ΜΟΝΑΔΩΝ. Υποθέτω ότι σε κάτι τέτοιο αποσκοπεί και η μοριοδότηση ΜΟΝΟ των συγγραφέων σχολικών βιβλίων, υπό την έννοια ότι έχουν προκηρυχθεί και έχουν αξιολογηθεί πριν την κυκλοφορία τους. Με αυτή την προσέγγιση θα πρέπει να προσμετρηθούν και συγγράμματα που είναι προτεινόμενη βιβλιογραφία και στην τριτοβάθμια εκπ/ση (έχουν κωδικό στο σύστημα ΕΥΔΟΞΟΣ). Υπό αυτή την έννοια θα πρέπει να αξιολογηθούν και να προσμετρηθούν και όσα ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ( ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΡΙΘΜΟΥ) αφού επιπλέον αποτελούν και το μοναδικό ίσως κριτήριο αξιολόγησης της επιστημονικής έρευνας του στελέχους . ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΙΣ ΤΠΕ Β' επίπεδο. Δεν πρέπει να ληφθούν υπόψη διότι α)σε πολλές περιπτώσεις η συμμετοχή ήταν αποτέλεσμα κλήρωσης β) οι εν ενεργεία σχολικοί σύμβουλοι δεν ειχαν δυνατότητα συμμετοχής γ) σε κάποιες περιοχές δεν λειτούργησαν ποτέ λόγω απουσίας επιμορφωτών. ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ να δοθεί η δυνατότητα και σε άλλους εκπ/κους να υποστηρίξουν τις γνώσεις τους μέσα από δράσεις (υποστήριξη ιστοτόπων, σχετικές εισηγήσεις σε συνέδρια, εργασίες σε site προσομοιώσεων κτλ.).