Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη oikoniki | 21 Μαρτίου 2018, 11:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διαχωρισμός εκπαιδευτικής - διδακτικής προϋπηρεσίας είναι ένα εφευρημα με σκοπό να αποκλειστούν άτομα που έχουν θητεύσει σε άλλες υπηρεσίες του υπουργείου, αλλά δεν θεωρούνται δικά μας παιδιά. Η εμπειρία και προϋπηρεσία είναι χρήσιμη και αξιοποιήσιμη από όλα τα πόστα, αρκεί να μας ενδιαφέρει η σωστή λειτουργία του σχολείου και όχι οι ημέτεροι. Επίσης για να αλλάζουν τόσο πολύ τα επιμέρους από το 2015 μέχρι σήμερα, δείχνει ότι δεν πετύχαμε στον βαθμό που θέλαμε τον αποκλεισμό που επιθυμούσαμε. Θεωρώ πως όσοι πολεμάνε τα προσόντα, είναι γιατί απλά δεν έχουν. Είναι κι αυτό ένα ελληνικό φαινόμενο. Αν ενδιέφερε τους κυβερνώντες ή όσο το δυνατόν καλύτερη λειτουργία των σχολείων, θα έπρεπε να προωθούν τους άξιους και όχι τους μέτριους με διάφορα τερτιπια. Τέλος, ήθελα να επισημάνω, πως είναι αδιανόητο να αξιολογεί κάποιος μη αξιολογημενος. Είναι προφανές ότι χαϊδεύουμε αυτιά. Με αυτόν τον τρόπο όμως, δεν διοικούμε σχολεία αλλά καφενεία.