Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Σάκης Χριστακόπουλος | 21 Μαρτίου 2018, 12:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ, δεν πρέπει να είναι προϋπόθεση για θέση Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου η κατοχή Β2 γλωσσομάθειας. Όλοι οι υποψήφιοι για θέσεις Συντονιστών έχουν μάστερ και διδακτορικά που σημαίνει ότι έχουν μπει σε διαδικασίες αναζήτησης ξένης βιβλιογραφίας.Όλοι μπορούν να χειριστούν θέματα ξένης βιβλιογραφίας ικανοποιητικότατα. Η κατοχή πιστοποιητικού Β2 σε αγγλική, γαλλική, ιταλική, γερμανική, ρωσική ή άλλη γλώσσα τι περισσότερο θα προσφέρει στον υποψήφιο για θέση Συντονιστή. Η κατοχή των τίτλων μάστερ και διδακτορικών δεν αποκτήθηκαν με διαδικασίες που απαιτούσαν συστηματική χρήση ξένης βιβλιογραφίας. Πρέπει να μην είναι προϋπόθεση λοιπόν η κατοχή πιστοποιητικού Β2. Να προσμετράται στην μοριοδότηση για όποιους έχουν τίτλους γλωσσομάθειας αλλά να μην αποτελεί προϋπόθεση. Ευχαριστώ θερμά.