Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Γ. | 21 Μαρτίου 2018, 12:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ήδη λειτουργούν υποστελεχωμένα από το 2012, έπειτα από την κατάργηση θέσεων κυρίως Τεχνικών Υπευθύνων. Με κόστος προσωπικό σε χρόνο και χρήματα για όσους εργάζονται ή έχουν εργαστεί στις θέσεις αυτές στο παρελθόν. Με άδικο αποκλεισμό από τη νέα διαδικασία στελέχωσης πολλών έμπειρων στελεχών, αν ισχύσει η πενταετής άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολικές μονάδες και όχι η αναγνωρισμένη διδακτική προϋπηρεσια. Ο θεσμός των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ θα έπρεπε να ενισχυθεί αντί να καταργείται και να λειτουργεί ως μια αυτόνομη ενιαία δομή και όχι να κατακερματίζεται με την προτεινόμενη στελέχωση της κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης με έναν Υπεύθυνο σε επίπεδο Δ/νσης. Η διοικητική υπαγωγή των Υπεύθυνων στα τμήματα Πληροφορική των Δ/νσεων θα δημιουργήσει τριβές και προβλήματα καθώς ο ρόλος και οι αρμοδιότητες των υπηρεσιών, όπως περιγράφονται και στο Π.Δ.υπ.αρ.18 δεν σχετίζονται. Θα ήταν οπωσδήποτε πιο χρήσιμη η διαμόρφωση των δομών σύμφωνα με την περιγραφή στο Π.Δ 18 για τον Οργανισμό του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Θα είναι μεγάλο λάθος η κατάργηση ενός θεσμού, ο οποίος κατά γενική ομολογία έχει προσφέρει πάρα πολλά στην εκπαιδευτική κοινότητα τόσο σε επίπεδο τεχνικής στήριξης όσο και σε επίπεδο επιμόρφωσης και υποστήριξης. Φαίνεται επίσης να μην έχει ληφθεί καθόλου σοβαρά η αύξηση του κόστους που θα προκύψει με τη μετακύλιση μεγάλου ποσοστού τις τεχνικής στήριξης σε ιδιώτες. Παραθέτω τις προτάσεις του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Πιερίας για το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ με τις οποίες συμφωνώ: - Να παραμείνει με την προηγούμενη μορφή του (υποστήριξη Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), αποκεντρωμένη δομή, με επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια και τα στελέχη του να ανήκουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση - Διοικητικά να βρίσκονται κάτω από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης - Να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί με προσωπικό και τεχνογνωσία