• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστάσης Ρίγγας' | 21 Μαρτίου 2018, 12:15

    Το σχέδιο νόμου υποβαθμίζει το θεσμό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ενώ θα έπρεπε να τον ενισχύει τόσο σε υποδομή όσο και σε προσωπικό. Όπως προτείνεται και από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηρακλείου, μία από τις πιο άρτιες δομές με αγαστή συνεργασία και γρήγορη ανταπόκριση στα αίτηματα απο τις σχολικές μονάδες υπάρχουν συγκεκριμένα προβλήματα ως προς το πλήθος των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών. Συγκεριμένα τις περισσότερες Περιφερειακές Ενότητες προβλέπεται μόλις ένα άτομο. Ένα άτομο δεν μπορεί να κάνει υποστήριξη. Αν π.χ. ζητήσει άδεια ή αρρωστήσει η υποστήριξη των σχολείων σταματάει. Όταν για την υποστήριξη των σχολείων υπάρχουν 1-2 εκπαιδευτικοί είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να οργανώσουν άλλες δράσεις όπως σεμινάρια, φεστιβάλ κ.α. Τα προβλήματα που έχουν να λύσουν τα Κε.Πλη.Νε.Τ. έχουν μεγάλη ποικιλία και χρειάζονται εξειδίκευση. Δεν μπορεί κάποιος να τα ξέρει όλα οπότε είναι καλύτερα να υπάρχει μία ενιαία δομή (για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) που όλοι θα έχουν τις βασικές γνώσεις και από εκεί και πέρα θα υπάρχει εξειδίκευση. Αντί για 2 τεχνικούς ένας σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια που θα λογοδοτούν στον υπεύθυνο πληροφορικής της ΔΔΕ ή ΠΔΕ θα μπορούσε να φτιαχτεί μία δομή με έναν συντονιστή και 1 έως 3 πληροφορικούς ανάλογα με το πλήθος των σχολείων. Τα προβλήματα που έχει η ΔΔΕ/ΠΔΕ από πλευράς υποστήριξης είναι εντελώς διαφορετικά από τα προβλήματα που έχουν τα σχολεία είτε είναι στην πρωτοβάθμια είτε στη δευτεροβάθμια. Ως προς τη στελέχωση προτείνεται ένας υπεύθυνος για κάθε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. για την εύρυθμη λειτουργία του και το συντονισμό των δράσεων του και ένας τεχνικός υπεύθυνος τουλάχιστον για κάθε 30 σχολεία Πρ/θμιας και Δ/θμιας της περιοχής ευθύνης του. Η πρόνοια του σχέδιου νόμου θα έπρεπε να ενισχύει τις δομές αυτές και τις προσπαθείες των ανθρώπων που τις υπηρετούν πολλές φορές με πενιχρά μέσα, με πολύ προσωπικό κόπο και πολλές φορές εκτός ωραρίου.