• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Πανσεληνάς' | 21 Μαρτίου 2018, 12:23

    Προβλήματα ως προς το πλήθος των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών 1. Στις περισσότερες Περιφερειακές Ενότητες προβλέπεται μόλις ένα άτομο. Ένα άτομο δεν μπορεί να κάνει υποστήριξη. Αν π.χ. ζητήσει άδεια ή αρρωστήσει η υποστήριξη των σχολείων σταματάει. Όταν για την υποστήριξη των σχολείων υπάρχουν 1-2 εκπαιδευτικοί είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να οργανώσουν άλλες δράσεις όπως σεμινάρια, φεστιβάλ, κ.ο.κ. 2. Τα προβλήματα που έχουν να λύσουν τα Κε.Πλη.Νε.Τ. έχουν μεγάλη ποικιλία και χρειάζονται εξειδίκευση. Δεν μπορεί κάποιος να τα ξέρει όλα οπότε είναι καλύτερα να υπάρχει μία ενιαία δομή (για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) που όλοι θα έχουν τις βασικές γνώσεις και από εκεί και πέρα θα υπάρχει εξειδίκευση. Προτάσεις 1. Αντί για 2 τεχνικούς ένας σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια που θα λογοδοτούν στον υπεύθυνο πληροφορικής της ΔΔΕ ή ΠΔΕ θα μπορούσε να φτιαχτεί μία δομή με έναν συντονιστή και 1 έως 3 πληροφορικούς ανάλογα με το πλήθος των σχολείων. Τα προβλήματα που έχει η ΔΔΕ/ΠΔΕ από πλευράς υποστήριξης είναι εντελώς διαφορετικά από τα προβλήματα που έχουν τα σχολεία είτε είναι στην πρωτοβάθμια είτε στη δευτεροβάθμια. 2. Ως προς τη στελέχωση προτείνεται ένας υπεύθυνος για κάθε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. για την εύρυθμη λειτουργία του και το συντονισμό των δράσεων του και ένας τεχνικός υπεύθυνος τουλάχιστον για κάθε 30 σχολεία Πρ/θμιας και Δ/θμιας της περιοχής ευθύνης του.