Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ | 21 Μαρτίου 2018, 13:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ξένη γλώσσα δεν πρέπει να είναι προαπαιτούμενο. Σε καμία άλλη θέση του δημοσίου, ΔΕΝ τίθεται ως προαπαιτούμενο προσόν η γλωσσομάθεια. Και πώς δικαιολογείται, να τίθεται ως προαπαιτούμενο το προσόν αυτό μόνο για τη θέση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου; Το διδακτορικό δίπλωμα έπρεπε να είναι προϋπόθεση για τη θέση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, αν θέλουμε την αναβάθμιση του νέου Θεσμού. Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος και οι δημοσιεύσεις σε ξένα επιστημονικά περιοδικά (με κριτές) πιστοποιούν σίγουρα και τη γλωσσομάθεια.