Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Χάρης | 21 Μαρτίου 2018, 13:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η προϋπόθεση κατοχής πιστοποιητικού γλωσσομάθειας Β2 για επιλογή σε θέση Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ΠΡΕΠΕΙ να καταργηθεί. Να υπάρχει ως μοριοδοτούμενο προσόν αλλά όχι ως προαπαιτούμενο. Δεν είναι σωστό να αποκλειστούν από την διαδικασία επιλογής συνάδελφοι με αυξημένα προσόντα μόνο και μόνο επειδή δεν διαθέτουν Β2. Άλλωστε η συμμετοχή σε διδακτορικές σπουδές απαιτούσαν χρήση ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας. Πολλοί συνάδελφοι αποδείκνυαν την γλωσσομάθεια είτε με TOEFL ή GMAT ή άλλη εξέταση με χρονικό όμως περιορισμό ισχύος των πιστοποιητικών αυτών. ΠΡΕΠΕΙ να καταργηθεί λοιπόν η προϋπόθεση αυτή της κατοχής Β2.