Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΕΤΑ | 21 Μαρτίου 2018, 13:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ πως οι δύο θητείες είναι μια σκοπιμότητα για να καταλάβουν θέσεις ευθύνης άτομα χωρίς προσόντα. Ο αποκλεισμός ικανών και έμπειρων ανθρώπων σε όποια μορφή του, είναι φασισμός και κατά συνέπεια αντισυνταγματικός. Η διοίκηση είναι επιστήμη και όχι ένα παιχνιδάκι με το οποίο έχουν δικαίωμα να παίξουν όλοι στα πλαίσια της δήθεν δημοκρατίας. Κανένας νόμος με βάση το σύνταγμα μας δεν μπορεί να εμποδίσει την επαγγελματική εξέλιξη κάποιου ατόμου. Αν επιμένετε στην ψήφιση του συγκεκριμένου άρθρου, ας το επεκτείνετε σε όλη τη δημόσια διοίκηση, στα σώματα ασφαλείας και φυσικά στη Βουλή. Άντε να δούμε.Το να μην επιτρέπεται η επιλογή για τρίτη συναπτή θητεία σε όμοια θέση στελέχους της εκπαίδευσης, θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να εφαρμοστεί για τους διευθυντές σχολικών μονάδων. Πιστεύω ότι ένας/μία καλός/ή διευθυντής/ντρια έχει να δώσει στην διοίκηση της σχολικής μονάδας. Ένα καλό στέλεχος δεν έχει ημερομηνία λήξης αλλά πρέπει να αξιοποιείται. Θα μπορούσε να γίνει διευθυντής/ντρια σε κάποια άλλη σχολική μονάδα από αυτή που υπηρέτησε τα προηγούμενα 3 χρόνια. Εφόσον υπάρχει μέγιστη μοριοδότηση (π.χ. έως 2,5 μόρια) από τη θητεία κάποιου σε θέση ευθύνης σημαίνει ότι όσες θητείες και να κάνει δεν μοριοδοτείται περαιτέρω. Επομένως δεν μπορεί να αποκλείεται από την επιλογή ξανά σε ίδια θέση εφόσον το επιθυμεί. Η δυνατότητα κάποιου να μπορεί να διεκδικεί θέση ευθύνης και να κριθεί όπως όλοι, δεν μπορεί να αποκλειστεί με βάση το σύνταγμα. Άλλωστε αυτό δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον δημόσιο τομέα.