Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Δαραής | 21 Μαρτίου 2018, 13:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω ότι η μή μοριοδότηση του έργου του σχολικού συμβούλου ως διδακτική πρέπει να είναι πλήρης και όχι μερική για τους εξής λόγους: 1) Πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν ότι σε όλους τους νόμους και τα προεδρικά διατάγματα, βάσει των οποίων έγιναν οι επιλογές των σχολικών συμβούλων από το 2002 και μετά (το γνωρίζω, γιατί συμμετείχα σε όλες τις διαδικασίες επιλογής), η θητεία στη θέση του σχολικού συμβούλου λογίζεται/όταν ως διδακτική. 2) Οι υποψήφιοι γι’ αυτή τη θέση γνώριζαν εκ προοιμίου αυτό το δεδομένο. Πρόκειται συνεπώς για μία διάταξη που ελέγχεται ηθικά, χρήζει δικαστικού ελέγχου για να εξεταστεί η νομική της εγκυρότητα και επιτρέπει ερμηνείες που τις προσδίδουν χαρακτήρα σκοπιμότητας και προκατάληψης σε βάρος συγκεκριμένης ομάδας εκπαιδευτικών. 3) Θα αναγκάσει πιθανότατα εκπαιδευτικούς, που έχουν επιλεγεί στη θέση του σχολικού συμβούλου, να διεκδικήσουν δικαστικά τα μόρια που αυτή τους αφαιρεί ή τους αφαίρεσε ως υποψήφιους διευθυντές σχολείων (για όσους συμμετείχαν στη διαδικασία επιλογής διευθυντών σχολείων). 3) Αξίζει κανείς να παραθέσει τα προεδρικά διατάγματα και τους νόμους βάσει των οποίων έγιναν οι προηγούμενες επιλογές, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι το ίδιο ίσχυσε και με το νόμο επί υπουργίας κ.κ. Μπαλτά-Κουράκη (πδ 25/2002, το ν.3647/2006 το ν .3848/2010 και το ν. 4327/2015 πρ. 5 άρθρο 17). 4) Παράλληλα πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν η έκθεση της Βουλής το Μάιο του 2017 για το συγκεκριμένο θέμα, (επεξεργασία του σχεδίου νόμου για την επιλογή των διευθυντών σχολείων). 5) Εάν η νυν πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εκτιμά ότι οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου των ΠΕΚΕΣ, που θα αντικαταστήσουν τους σχολικούς συμβούλους, δεν θα έχουν σχέση με το διδακτικό έργο, πρέπει αυτό να ισχύσει από εδώ και στο εξής και φυσικά να καταργήσει και την Υ.Α. με τον αρ. πρ. Φ.353.1/324/105757/Δ1/8-20-2002 (ΦΕΚ αρ. 1340/Β), από την οποία συνάγεται και πιστοποιείται ότι το έργο των σχολικών συμβούλων είναι διδακτικό. ΣΥΝΕΠΩΣ κατά την εκτίμησή μου είναι νόμιμο και ηθικό να μοριοδοτηθεί συνολικά το έργο των σχολικών συμβούλων ως διδακτικό.