Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΡΕΤΖΕΠΗ | 21 Μαρτίου 2018, 13:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι γεγονός πως τα ικανά στελέχη είναι συνήθως τα έμπειρα στελέχη. Η διοίκηση είναι κάτι διαφορετικό από το να είναι κάποιος απλά εκπαιδευτικός. Η διοίκηση μαθαίνεται στην πράξη. Τα στελέχη που έχουν πάνω από δύο θητείες, είναι έμπειρα. Με ποια λογική Θα τους στερήσουμε λοιπόν τη δυνατότητα να προσφέρουν έργο πολύτιμο; Εκτός κι αν βλέπουμε τον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας σαν ένα πεδίο πειραματισμού, όπου θα αφήσουμε να δοκιμάσουν στα τυφλά όλοι τις δυνατότητές τους. Ενώ, αντίθετα, σ' όλο τον κόσμο οι πιο ικανοί και έμπειροι παραμένουν σε θέσεις ευθύνης για πολύ καιρό. Θεωρώ ότι ο όποιος περιορισμός στο πλήθος των συνεχόμενων θητειών, -αν και είναι άκρως παράλογος και αντσυνταγματικός,- δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να έχει αναδρομική ισχύ, αλλά να ισχύει, εφόσον το κρίνει σκόπιμο και συνταγματικό ο νομοθέτης, από εδώ και στο εξής. Είναι ανήθικο να αλλάζουν οι κανόνες του παιχνιδιού, αφότου αυτό έχει ξεκινήσει. Πιστεύω ότι τέτοιες πρακτικές, αντίκεινται στις αρχές της καλής πίστης και της χρηστής διοίκησης και δημιουργούν υποψίες για ύπαρξη αρεστών και μη αρεστών από την πλευρά της Διοίκησης, γεγονός το οποίο κλονίζει την εμπιστοσύνη που θα έπρεπε να υπάρχει από τους πολίτες απέναντί της.