Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ ΜΠΕΝΙΑΤΑ | 21 Μαρτίου 2018, 14:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η δομή των ΚΕΣΥ θέλει αρκετή και ιδιαίτερα προσεκτική συζήτηση, γιατί αναδεικνύεται πλέον σε βασικό εργαλείο υποστήριξης και παρέμβασης στη σχολική μονάδα. Η γενική εικόνα που φαίνεται να διαμορφώνεται με δυο λόγια είναι ότι: Α) η λειτουργία της γίνεται αρκετά περίπλοκη και γραφειοκρατική, άρα με ερωτηματικό η αποτελεσματικότητά της, β) δίνεται σαφής έμφαση στην ψυχοκοινωνική και συναισθηματική πτυχή, η οποία είναι σαφέστατα απαραίτητη, ιδιαίτερα σε περιόδους γενικευμένης κρίσης, όπως αυτή που διανύουμε. Ωστόσο, είναι υπαρκτός ο κίνδυνος ψυχολογικοποίησης της εκπ/σης, όπως ήδη έχει παρατηρηθεί σε χώρες που έχει δοκιμαστεί (πχ Γερμανία – Αυστρία), και μάλιστα, όταν, παράλληλα, μένει ακάλυπτη σχεδόν και υποβαθμίζεται η παιδαγωγική - διδακτική της διάσταση, (το πώς, το γιατί και το τι της διδασκαλίας). γ) προς επίρρωση των παραπάνω, τα ΚΕΣΥ και οι ΕΔΕΑΥ στελεχώνονται από σχετικά λίγους εκπαιδευτικούς με απαιτούμενη εξειδίκευση στην ειδική αγωγή και σχολική ψυχολογία, ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς με λίγα χρόνια εκπ/κής υπηρεσίας και εμπειρίας της σχολικής πραγματικότητας.