Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 21 Μαρτίου 2018, 14:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρ.24 2. δδ) Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. πριν την υπαγωγή τους στην ανώτατη εκπαίδευση: 3 μονάδες.(Αυτά ορίζει το σχέδιο νόμου) Θεωρώ άδικη σε ορισμένες περιπτώσεις αυτή την αποτίμηση. Συγκρίνω πχ 2 μηχανολόγους μηχανικούς του Πολυτεχνείου. Ο πρώτος πρώτα πήρε πτυχίο μηχανολόγου ΤΕΙ και μετά δίπλωμα μηχανολόγου Πολυτεχνείου. Ο δεύτερος μετά το λύκειο μπήκε στο πολυτεχνείο και πήρε δίπλωμα μηχανολόγου (άρα δεν έχει πτυχίο ΤΕΙ). Είναι γνωστό ότι η επιστημονική συγκρότηση του πρώτου δεν υπερτερεί αυτής του δευτέρου γιατί για ένα διπλωματούχο πολυτεχνείου η κατοχή πτυχίου ΤΕΙ στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο δεν προσθέτει νέα γνώση. Επαναλαμβάνω στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο. Αναφέρω την αναλογία με τη ξένη γλώσσα για να γίνει πιο αντιληπτή η θέση μου.Δεν είναι δυνατό ένας που κατέχει Β2 και Γ1 πιστοποιητικό γλωσσομάθειας στη ίδια γλώσσα να μοριοδοτείται και το πιστοποιητικό Β2 και το πιστοποιητικό Γ1. Ορθώς ο νομοθέτης μέχρι τώρα έχει προβλέψει μοριοδότηση μόνο στο ανώτερο ήτοι το Γ1. Συμπέρασμα:Ορθό είναι να μοριοδοτείται το δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ μόνο αν είναι διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο.