• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρος Κουτρούλης' | 21 Μαρτίου 2018, 14:37

    Αυτή την στιγμή υπάρχει ένας θεσμός, το ΚΕΠΛΗΝΕΤ, που βοηθά τα σχολεία στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που υπάρχουν με τους υπολογιστές, τα δίκτυα και τις υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς όλλων των ειδικοτήτων (πχ το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων οργανώνει σεμινάρια στις Νέες Τεχνολογίες, με την συμμετοχή πάνω από 2000 εκπαιδευτικων). Πως θα ήταν δυνατά όλα αυτά, με το μοντέλο που προτείνει το νομοσχέδιο με 1 ή 2 πληροφορικούς ανά Διεύθυνση; Έχει γίνει κάποια μελέτη ή όλα καταργούνται για να ικανοποιηθούν τα μνημόνια; Να τονίσω επίσης πως αυτό θα είναι το τρίτο πλήγμα που δέχονται τα σχολεία όσον αφορά την χρήση και διαχείριση των Εργαστηρίων πληροφορικής και νέων τεχνολογιών: Πρώτα ήταν η κατάργηση της 3ωρης απασχόλησης των υπευθύνων εργαστηρίων, μετά η κατάργηση της τεχνικής στήριξης του ΠΣΔ (και της λύσης Ubuntu LTSP για τα παλία εργαστήρια) και τώρα αυτό.