• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 21 Μαρτίου 2018, 15:37

    Άρθρο 24 3. Κριτήριο της διοικητικής και διδακτικής εμπειρίας αα) Άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, Διευθυντή Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένου Διεύθυνσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: 1 μονάδα ανά έτος και έως 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. ββ) Άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Τμήματος της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ή Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή Κ.Ε.Σ.Υ. ή Κ.Δ.Α.Υ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή διευθυντή σχολικής μονάδας: 0,5 μονάδες ανά έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. γγ) Άσκηση καθηκόντων Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ή Σχολικού Συμβούλου, υποδιευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. ή υπευθύνου τομέα Ε.Κ., Προϊσταμένου Κ.Ε.Α. ή Υπευθύνου Λειτουργίας Κ.Π.Ε.: 0,3 μονάδες ανά έτος και έως 1,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.(αυτά προβλέπει το σχέδιο νόμου) Θεωρώ άδικη (και ας μου επιτραπεί η έκφραση υποτιμητική και μη νόμιμη) και για τον υπό κατάργηση θεσμό του Σχολικού Συμβούλου και για τον νεοσύστατο θεσμό του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου την αποτίμηση τους με λιγότερες μονάδες από τις θέσεις του Διευθυντή σχολικής μονάδας, ή Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή Κ.Ε.Σ.Υ. ή Κ.Δ.Α.Υ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ., τόσο λόγω των απαιτήσεων των θέσεων όσο και λόγω των άμεσων προϊστάμενων αυτών. Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου αξιολογείται από τον Περιφερειακό Διευθυντή εκπαίδευσης ενώ πχ ο Διευθυντής σχολικής μονάδας από τον Διευθυντή Διεύθυνσης Εκπαίδευσης (Α΄θμια ή Β΄θμια). Η καταφανής αδικία είναι ακόμα πιο εμφανής αφού η θέση του Σχ. Συμβούλου και του Συντονιστή Εκπ. Έργου αποτιμάται με ίδιες μονάδες με αυτή του υπεύθυνου τομέα Εργαστηριακού Κέντρου που λογοδοτεί εντός του σχολείου του. Συμπέρασμα:Ορθό είναι για την αποκατάσταση της εκπαιδευτικής αρμονίας η αποτίμηση του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και κατ' επέκταση του Σχ. Συμβούλου να είναι 3 μονάδες όπως του Διευθυντή Εκπαίδευσης ή στην εσχάτη των περιπτώσεων 2,5 μονάδες.Με αυτόν τον τρόπο θα δοθούν ηθικά και παιδαγωγικά κίνητρα στους εκπαιδευτικούς να αποκτήσουν προσόντα που απαιτεί η θέση ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στα σύνθετα και απαιτητικά από παιδαγωγικής πλευράς καθήκοντά τους.