Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΣΠΥΡΟΣ | 21 Μαρτίου 2018, 16:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε ό,τι αφορά τη μοριοδότηση των ακαδημαϊκών κριτηρίων,η μοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου είναι ,κακώς, πολύ υψηλή ,καθώς ένα δεύτερο πτυχίο ,ειδικά ,αν πρόκειται για πτυχίο εκτός εκπαίδευσης ,δεν προάγει την παιδαγωγική κατάρτιση. Τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά θα πρέπει να μοριοδοτούνται,μόνο αν έχουν σχέση με τις επιστήμες της αγωγής ή τη διοίκηση και σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μοριοδοτείται ο ανώτερος τίτλος. Σε ό,τι αφορά το ΤΠΕ Α επιπέδου θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι ,όπως και στον προηγούμενο νόμο,γίνονται δεκτά και τα επίσημα πιστοποιημένα αποδεικτικά γνώσης Η/Υ.Για το ΤΠΕ Β επιπέδου πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτό,καθώς αυτό είναι αποτέλεσμα κλήρωσης.Αντίστοιχα για τη γλωσσομάθεια θα πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερη διαβάθμιση ανάμεσα στα επίπεδα Β2 ως Γ2. Είναι πολύ σωστός ο περιορισμός των θητειών σε δύο ,για να σταματήσει το φαινόμενο των "επαγγελματιών " διευθυντών. Είναι απαραίτητο το κάθε στέλεχος να επιστρέφει στη σχολική τάξη και να αφουγκράζεται τα προβλήματά της. Ο αποκλεισμός την αναπληρωτών από τις διαδικασίες επιλογής των υποδιευθυντών είναι απόλυτα απαράδεκτος και υποκριτικός. Είναι τουλάχιστο αστείο, σήμερα που οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί καλύπτουν το 20% του συνολικού αριθμού των εκπαιδευτικών και έχουν όλες τις υποχρεώσεις, αλλά ελάχιστα δικαιώματα, να αποκλείονται από αυτή τη διαδικασία με το πρόσχημα ότι δε βρίσκονται πάντα στην ίδια σχολική μονάδα.Το ίδιο δε συμβαίνει και με τους αποσπασμένους και τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς;