Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Δ. | 21 Μαρτίου 2018, 16:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως Διευθυντής σε σχολείο της Α/θμιας Εκπ/σης στον Πειραιά και ως επιμορφωτής στις ΤΠΕ, θέλω να σχολιάσω πως η μόνη υποστηρικτική δομή για το σχολείο είναι τα παιδιά από την ΚΕΠΛΗΝΕΤ του Πειραιά. Στέκονται αρωγοί σε οποιαδήποτε δυσκολία, βοήθησαν στη αναβάθμιση του εργαστηρίου, το οποίο κάναμε ΚΣΕ για την επιμόρφωση Β1 επιπέδου. Χωρίς τη βοήθειά τους δε θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο. Αναρωτιέμαι λοιπόν, πώς θα προχωρήσουν τα σχολεία στην εποχή της Πληροφορία και της τεχνολογίας χωρίς καμία υποστηρικτική δομή? Αντί να ενισχύσουμε τέτοιες δομές τις καταργούμε? Τα σχολεία που θέλουν να επενδύσουν στις σύγχρονη διδακτική μεθοδολογία εισάγοντας τις ΤΠΕ στην καθημερινή διδακτική πρακτική και με την πενιχρή χρηματοδότηση που διαθέτουν σε ποιες δομές θα στηριχτούν? Πώς θα εργαστούμε για το ψηφιακό σχολείο? Οι εποχές άλλαξαν και αν θέλουμε να προλάβουμε τις εξελίξεις πρέπει να επενδύουμε στην παιδεία και να ενισχύουμε τις δομές που μπορούν να υποστηρίξουν ένα σχολείο.