Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Κελεπούρη Ευαγγελία | 21 Μαρτίου 2018, 16:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως επιμορφούμενη των ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων, μπορώ να παραθέσω ότι το έργο τους είναι πολύ σημαντικό. Η εθελοντική προσφορά τους να επιμορφώσουν άλλους εκπαιδευτικούς, δίχως να υπολογίζουν προσωπικό χρόνο, κόπο, και δίχως κάποιο οικονομικό ή υλικό όφελος, μόνο ως αξιέπαινη μπορεί να θεωρηθεί. Και, αν θέλετε να μιλήσουμε με νούμερα, το πρόγραμμα λειτουργεί με 1 Συντονιστή - Υπεύθυνο σεμιναρίου, 4 άτομα στην ομάδα διαχείρισης - Συγγραφή και διαμόρφωση επιμορφωτικού υλικού, 12 Συντονιστές Επιμορφωτών, 168 Επιμορφωτές, σύνολο 185 εθελοντές, οι οποίοι επιμορφώνουν 4.000 επιμορφούμενους – εκπαιδευτικούς (που και αυτοί επιμορφώνονται εθελοντικά). Αν αντιστοιχήσουμε 20 μαθητές σε έναν νέο εκπαιδευτικό – επιμορφούμενο, ετησίως 80.000 μαθητές απολαμβάνουν τα οφέλη αυτής της δράσης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Είναι απλή αριθμητική. Δεν είναι άδικο και κρίμα, αφού υπάρχουν οι δομές, η θέληση και η διάθεση από όλους τους εμπλεκομένους, να γκρεμίσετε όλο αυτό το οικοδόμημα; Δεν σας κοστίζει τίποτα, και οι περισσότερο χαμένοι στην τελική είναι οι μαθητές. Η απόφαση δική σας.