Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Λευτέρης | 21 Μαρτίου 2018, 17:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχει πραγματικά ενδιαφέρον πως μια αριστερή κυβέρνηση υιοθετεί το Αμερικάνικο/νεοφιλελεύθερο μοντέλο στη διαχείριση των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων στο χώρο του σχολείου, ένα μοντέλο ιατρικοποίησης των κοινωνικών προβλημάτων. Κανείς δεν αρνείται τον πολύ σημαντικό ρόλο των ψυχολόγων. Οι παρεμβάσεις τους όμως θα πρέπει να λαμβάνουν χώρα σε δομημένα κοινοτικά πλαίσια ως παραπομπή από το εκπαιδευτικό πλαίσιο. Η ευρεία ένταξη ψυχολόγων στην εκπαίδευση αποτελεί το πρώτο βήμα για τον διαχωρισμό των μαθητών σε προβληματικούς και μη και διευκολύνει την επίριψη ευθυνών στον μαθητή που δεν μπορεί να τα καταφέρει. Από την άλλη πλευρά κάποιες θέσεις κοινωνικών λειτουργών ΕΕΠ στα ΚΕΣΥ θα έπρεπε να αντικατασταθούν από εκπαιδευτικούς Κοινωνιολόγους αυξημένων προσόντων, όπως συμβαίνει και σε όλο το δημόσιο τομέα όπου υπάρχει αναλογία στην κάλυψη θέσεων από Κοινωνικούς Λειτουργούς και Κοινωνιολόγους. Δεν αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα των Κοινωνικών Λειτουργών η αντιμετώπιση αντίστοιχων ζητημάτων και οι εκπαιδευτικοί Κοινωνιολόγοι μπορούν να συνδέσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την κοινωνική διάσταση με την εκπαιδευτική διαδικασία.