• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Φρυδάς' | 21 Μαρτίου 2018, 18:05

    Αν το Υπουργείο σχεδιάζει να καταργήσει τους υπολογιστές και τα πάσης φύσεως εργαστήρια Πληροφορικής στα σχολεία τότε ναι, δεν χρειάζονται τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ! Επειδή όμως ΚΑΙ οι υπολογιστές είναι αναγκαίοι για τη διοίκηση και τη λειτουργία του σχολείου, ΚΑΙ τα πάσης φύσεως εργαστήρια Πληροφορικής είναι αναγκαία για τη διδασκαλία όχι μόνο των ΤΠΕ και της Πληροφορικής αλλά και για τη διδασκαλία όλων σχεδόν των μαθημάτων αναρωτιέμαι ποιος/α θα συντηρεί και επισκευάζει όλον αυτόν τον εξοπλισμό; Οι “υπεύθυνοι εργαστηρίων” που μπορεί να είναι υπεύθυνοι για ένα και για δύο και για τρία φυσικά εργαστήρια; Με εξοπλισμό 10ετίας ή και 15ετίας που θα έπρεπε να είχε πάει στην ανακύκλωση;;; Αν δεχτούμε ότι οι “υπεύθυνοι εργαστηρίων” θα αφιερώσουν όλο το χρόνο τους και θα αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται πρέπει να παραδεχτούμε ότι η βοήθεια των συναδέλφων των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν πολλές φορές καθοριστική! Τί θα γίνει όμως με τα εργαστήρια των σχολείων που δεν έχουν “υπεύθυνους εργαστηρίων”; Τι θα γίνει με τους υπολογιστές που χρησιμοποιούνται για τη διοίκηση και τη λειτουργία του σχολείου; Αν δεν θέλουμε να φτάσουμε στο σημείο να διδάσκουμε ΤΠΕ στον μαυροπίνακα και να επικοινωνούμε με ταχυδρομικά περιστέρια, τότε όχι μόνο ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΚΕΠΛΗΝΕΤ αλλά ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΟΥΝ !!!