Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Ναούμ | 21 Μαρτίου 2018, 18:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει να γίνει διαφοροποίηση στη μοριοδότηση μεταξύ των διετών και των μονοετών μεταπτυχιακών διπλωμάτων ειδίκευσης. Σε καμμία περίπτωση δεν είναι ισότιμα και δεν αντιπροσωπεύουν το ίδιο "γνωστικό" κεφάλαιο για τους κατόχους τους. Ούτε έχουν απαιτήσει την ίδια "προσπάθεια" για την απόκτησή τους. Πρόκειται για μια κατάφωρη αδικία απέναντι στους κατόχους τίτλων διετούς διάρκειας. Επίσης αυτή ή μοριοδότηση είναι άδικη και απέναντι σε αυτούς που έχουν ετήσια Πανεπιστημιακή επιμόρφωση 350 ωρών και πάνω, που μοριοδοτείται με 0,5 μόριο, όταν η αντίστοιχη ετήσια Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση με την ίδια σχεδόν διάρκεια, μοριοδοτείται με 3,5 μόρια. Θεωρώ δίκαιο η μοριοδότηση να κυμανθεί ως εξής: μεταπτυχιακό διετούς διάρκειας (3,5 μόρια), μεταπτυχιακό μονοετούς διάρκειας (2 μόρια), ετήσια Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση (1 μόριο), Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος (1,5 μόριο ο διετής, 1 μόριο ο μονοετής). Διδακτορική διατριβή (6 μόρια). Άδικο θεωρώ και την μη μοριοδότηση της γνώσης ξένων γλωσσών, σε ένα σχολείο που καλείται να κινηθεί σε πλαίσια διεθνών συνεργασιών και δράσεων. Θα έπρεπε να προβλέπεται τρόπος αξιολόγησης και "εγκυροποίησης" των μεταπτυχιακών τίτλων που αποκτήθηκαν στην αλλοδαπή, τουλάχιστον προβλέποντας την γλωσσική επάρκεια του κατόχου στη γλώσσα που εκπονήθηκε η εργασία (μεταπτυχιακή ή διδακτορική), με την συμμετοχή σε συνέντευξη του στην αντίστοιχη γλώσσα που αποκτήθηκε ο αντίστοιχος τίτλος.