Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Σπυρίδων Τζινιέρης | 21 Μαρτίου 2018, 18:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τίτλων σχετικών με τη διοίκηση και την οργάνωση εκπαιδευτικών μονάδων και δομών της εκπαίδευσης πρέπει να προηγούνται στην επιλογή διευθυντικών στελεχών, όπως πρέπει να προηγούνται στην περίπτωση επιλογής σχολικών συμβούλων οι εκπαιδευτικοί που έχουν μεταπτυχιακούς ή διδακτορικούς τίτλους σχετικούς με τη διδακτική ή την παιδαγωγική.Ένα μεταπτυχιακό πάνω στο γνωστικό αντικείμενο ενός υποψηφίου το οποίο δεν έχει σχέση με τη διοίκηση ή με τη διδακτική ή την παιδαγωγική γιατί να μοριοδοτείται για την επιλογή του υποψηφίου σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης ή στην επιλογή σχολικών συμβούλων. Επίσης κάθε μεταπτυχιακό εκτός του πρώτου πρέπει να μοριοδοτείται όπως και το πρώτο εφόσον αυτό είναι σχετικό με το αντικείμενο που ο υποψήφιος εκπαιδευτικός επιθυμεί να επιλεγεί.Το ίδιο πρέπει να ισχύει και στην περίπτωση της δεύτερης ή και κάθε ξένης γλώσσσας την οποία ο υποψήφιος εκπαιδευτικός γνωρίζει.Με ποια λογική η δεύτερη ξένη γλώσσα ή η τρίτη ξένη γλώσσα μετράει λιγότερο από την πρώτη. Για όσους γνωρίζουν ο κόπος είναι ίδιος και σε όλες τις περιπτώσεις.Το ίδιο φυσικά ισχύει και για την αξία και την χρησιμότητα αυτών των ξένων γλωσσών.