Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Αμοιρίδης | 21 Μαρτίου 2018, 19:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο 30 παράγραφος 3 για τη θητεία στελεχών ουσιαστικά Καταργεί α) την αρχή της ισότητας που αποτελεί τη γενική αρχή του δικαίου (Σύνταγμα, άρθρο 4 παράγραφος 1) β) τον σκοπό του Υπαλληλικού Κώδικα που είναι η καθιέρωση ενιαίων και ομοιόμορφων κανόνων που διέπουν την πρόσληψη και την υπηρεσιακή κατάσταση των πολιτικών διοικητικών υπαλλήλων. (Άρθρο 1 Δ.Υ.) γ) το δικαίωμα για την επαγγελματική εξέλιξη του υπαλλήλου (Άρθρο 81 του Δ.Υ. ) στερεί α) από την υπηρεσία στελέχη που έχουν που έχουν τις δυνατότητες, τις ικανότητες και τη διάθεση να προσφέρουν και έχουν συνδράμει με την εργασία τους στην αναβάθμιση των εκπαιδευτικών υπηρεσιών β) από τα σχολεία στελέχη που έχουν αξιολογηθεί τυπικά από διευρυμένα ΠΥΣΠΕ (2011 & 2017) τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και Σχολικό Σύμβουλο (2015) από συναδέλφους εκπαιδευτικούς διαφορετικών σχολείων (2015 & 2017) και μη τυπικά (από γονείς & κηδεμόνες, τοπική κοινωνία) για το έργο τους ως Διευθυντές Σχολικών Μονάδων και δε λαμβάνει υπόψη ότι η μαζική αποπομπή χιλιάδων αξιολογημένων στελεχών έχει μεγάλο οικονομικό και κοινωνικό κόστος σε μια εποχή που οι πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές είναι συνεχείς και ραγδαίες ενώ οι απαιτήσεις για την παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης είναι μεγαλύτερες από ποτέ. Η εφαρμογή των δύο θητειών ως ανώτατο όριο για τα στελέχη στην εκπαίδευση παραβιάζει την ισότητα, την αξιοκρατία μεταξύ των υπαλλήλων και τις αρχές της αμεροληψίας, της αποδοτικότητας και της επαγγελματικής ικανότητας του υπαλλήλου καθώς και τις βασικές αρχές της Οργάνωσης και Διοίκησης Δημοσίων Υπηρεσιών.