Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 40 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησηςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΚΙΑΡΙΔΗΣ | 21 Μαρτίου 2018, 19:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οταν η ψηφοθηρία δεν έχει όρια ...., όλα είναι εφικτά. Σε κάθε φορέα, οργανισμό και συλλογική οντότητα του Δημόσιου η Ιδιωτικού τομέα, εκτός από τους κανόνες λειτουργίας, προβλέπεται και εφαρμόζεται η διαδικασία της αξιολόγησης του έργου και των ατόμων. Σκοπός, η επισήμανση των αρνητικών σημείων και στη συνέχεια αναπροσαρμογή για βελτίωση. Σ όλα τα συστήματα αξιολόγησης η λειτουργία είναι ιεραρχική - πυραμιδωτά, από την κορυφή προς τη βάση. Στον ιδιωτικό τομέα, εξατομικεύεται η δράση και επιβραβεύεται η τιμωρείται. Στο δημόσιο, παρομοίως, εκτός από το Ελληνικό. Θεωρώ προσβλητικό για τους εκπαιδευτικούς να δεχτούν να παίξουν το ρόλο του κουκουλοφόρου που προβλέπεται στο νόμο. Ανώνυμα καταγγέλλω,αναπέμπει στις χειρότερες εποχές της Ελληνικής ιστορίας. Επώνυμη και αιτιολογημένη αξιολόγηση,ΝΑΙ.Τον κακό διευθυντή, τον εντοπίζουμε, τον τιμωρούμε, τον αλλάζουμε. Τον κακό καθηγητή, πως και ποιος τον εντοπίζει? ποιος τον αξιολογεί, πως τον αλλάζει η τον τιμωρεί? Εκτός αν δεχθούμε, πως είμαστε η μοναδική χώρα με αστέρια εκπαιδευτικούς, αλλά απαράδεκτους διευθυντές. Αν αυτή τη λογική τη μεταφέρουμε στον ιδιωτικό τομέα,θα γελούσε και το παρδαλό κατσίκι. Σύντροφοι Έλεος ...