Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 15 – Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού ΑθλητισμούΣχόλιο του χρήστη Δασακλή Μαγδαληνή | 21 Μαρτίου 2018, 20:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η συνεχής υποβάθμιση (έως και η απουσία σε ορισμένες τάξεις π.χ εσπερινά σχολεία) του μαθήματος της Φ.Α. και του σχολικού αθλητισμού, με διαφόρους τρόπους και με τις καταργήσεις των αγώνων, πηγαίνει πίσω την επίτευξη στόχων για την ανάπτυξη της υγείας , της προσωπικότητας , του χαρακτήρα των και βασικών δεξιοτήτων των μαθητών μας. Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στα σχολεία αφενός συμβάλλει στην άμεση καλή φυσική κατάσταση και καλή υγεία των μαθητών και αφετέρου βοηθά τους νέους να εκτελούν και να κατανοούν καλύτερα τη φυσική δραστηριότητα, με ευεργετικές επιπτώσεις εφ’ όρου ζωής. Επιπλέον, η διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής στα σχολεία οδηγεί στην απόκτηση μεταβιβάσιμων γνώσεων και δεξιοτήτων, όπως είναι η ομαδικότητα και η ευγενής άμιλλα και καλλιεργεί τον σεβασμό, την ικανότητα των ανθρώπων να γνωρίσουν το σώμα τους, την κοινωνική ευαισθητοποίηση και γενικά την κατανόηση των «κανόνων του παιχνιδιού», στοιχεία τα οποία οι μαθητές εύκολα μπορούν να εφαρμόσουν και σε άλλα σχολικά μαθήματα ή καταστάσεις στη ζωή τους. Για να λειτουργήσει αποτελεσματικά η Φυσική Αγωγή θα πρέπει να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας σε όλες τις βαθμίδες (πρωτοβάθμια , δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπ/ση). Μόνο έτσι μπορούμε να μιλάμε για σοβαρή αντιμετώπιση του μαθήματος, του σχολικού αθλητισμού και της δια βίου μάθησης.