Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Νικόλαος Κάππος | 21 Μαρτίου 2018, 20:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η γλωσσομάθεια ως προαπαιτούμενο επιλογής μόνο για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου δεν πρέπει να ισχύει. Όποιοι εκπαιδευτικοί έκαναν μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές ασφαλώς και μπήκαν σε διαδικασίες αναζήτησης ξένης βιβλιογραφίας και συμμετείχαν σε συνέδρια και Δημοσιεύσεις.Οι μεγάλοι σε ηλικία και από επαρχία δεν είχαν τη δυνατότητα να αποκτήσουν κάποιο πιστοποιητικό Β2 ή ανώτερο. Δεν σημαίνει ότι δεν έχουν ικανοποιητικό επίπεδο γλωσσομάθειας. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΩΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ. Να προσμετράται βέβαια με τα ανάλογα μόρια για όσους διαθέτουν τέτοια πιστοποιητικά.