Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)Σχόλιο του χρήστη Κώστας Κ | 21 Μαρτίου 2018, 21:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το κύριο λάθος του νέου νόμου είναι ότι απαιτεί στελέχη με ικανότητα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού ενηλίκων (επιμόρφωση κλπ) αλλά αναζητά τα στελέχη αυτά σε εκπαιδευτικούς της τάξης δίνοντάς τους ιδιαίτερο μπόνους μοριοδότησης. Έτσι τα στελέχη που θα προκύψουν, θα είναι έμπειροι μάχιμοι εκπαιδευτικοί αλλά μειωμένης εμπειρίας διαχειριστές ανθρώπινου δυναμικού ενηλίκων, αφού θεσμοθετείται ο «κόφτης» εμπειρίας στελεχών. Έτσι την επόμενη εξαετία θα εκπαιδεύονται τα νέας γενιάς στελέχη, που θα απολυθούν σύμφωνα με τον θεσμοθετημένο «κόφτη», για να επανατοποθετηθεί μια νέα γενιά μάχιμων εκπαιδευτικών αλλά χωρίς εμπειρία στη διοίκηση. Και ο φαύλος κύκλος του νέου νόμου θα ταλαιπωρήσει για την επόμενη δωδεκαετία την εκπαίδευση. Τυχερέ Αντρέα, εσύ έφυγες νωρίς!