Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Πηνελόπη Ξανθίδου | 21 Μαρτίου 2018, 21:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Ως προς την μοριοδότηση του Διδασκαλείου έχω να παρατηρήσω τα εξής: ´Οταν κάποιος έχει μεταπτυχιακό, διδακτορικό και Διδασκαλείο, παίρνει 9 μόρια, όσο παίρνει κάποιος που έχει μόνο μεταπτυχιακό και διδακτορικό, αλλά χάνει και 2 μόρια διδακτικής υπηρεσίας, δηλαδή, όχι μόνο δεν μοριοδοτείται για το Διδασκαλείο, αλλά του αφαιρούνται και 2 μονάδες. Πρόταση: Να μοριοδοτείται με 2 μόρια πέραν των 9 όποιος έχει Διδασκαλείο για να αποκατασταθεί η απώλεια των 2 μονάδων από το διδακτικό έργο. Νομ´ιζω ότι είναι απόλυτα δίκαιο. 2. Πρόταση: Να δίνεται 1 μόριο για το δεύτερο πτυχίο πέραν των 9 μορίων και πέραν του Διδασκαλείου για να δίνεται η ελάχιστη επιβράβευση στον κάτοχο του δεύτερου πτυχίου. 3. Πρόταση: Νομίζω οτι είναι απόλυτα δίκαιο, αν δεν προσμετρηθεί η θητεία στη θέση του σχολικού συμβούλου ως διδακτικό έργο, να δοθούν τουλάχιστον 2 μόρια για κάθε θητεία. 4. Να μην έχουν αναδρομική ισχύ οι δύο θητείες. Ευελπιστώ να ληφθούν σοβαρά υπόψη τα δίκαια αιτήματά μου.