• Σχόλιο του χρήστη 'EYTYXIOS' | 21 Μαρτίου 2018, 21:43

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1. Θετικό αν οι Περιφερειακοί Δ/ντές επιλεγούν αξιοκρατικά και με θητεία και πάψουν να είναι μετακλητοί και με κομματικά κριτήρια. 2.Να μειωθούν τα μόρια της συνέντευξης στα 5, αν θέλουμε μείωση της κομματικής παρέμβασης και όχι μια συνέντευξη 30 λεπτών να λαμβάνει όσα μόρια δίνουν 15 χρόνια πανεπιστημιακών σπουδών. 3. Να μην αποκλείεται όποιος έχει δύο θητείες σε μία θέση, αλλά να αποκλείεται όταν έχει μία θητεία, από το ίδιο σχολείο μόνο, αν είναι Δ/ντής, ώστε να μην δημιουργούνται προστριβές με τους καθηγητές που θα τον αξιολογήσουν, όπως με τις κρίσεις με ψηφοφορία. Ο Σύμβουλος το ίδιο με μία θητεία να αποκλείεται από την ίδιους νομούς που ήταν και ο Δ/ντής εκ/σης από τον νομό που ήταν στην πρώτη θητεία. Έτσι το ικανό στέλεχος θα του δίνεται η ευκαιρία να βοηθήσει και άλλους και το προβληματικό στέλεχος να μην το έχουν μεγάλο διάστημα οι ίδιοι και να δημιουργούνται «περιβάλλοντα ευνοούμενων». Το ίδιο και για τους Περιφερειακούς. 4.Προϋπόθεση για τους Περιφερειακούς και Συντονιστές τουλάχιστον πρέπει να είναι το Διδακτορικό, όπως στους Πανεπιστημιακούς, αφού επιμορφώνουν εκ/κούς και όχι ένα τόσο ευτελές κριτήριο όπως το επίπεδο Β2 Αγγλικών ή το Β1 των ΤΠΕ, ή να ισχύσουν από την επόμενη επιλογή στελεχών, λόγω του ότι επιβλήθηκαν αιφνίδια. Δεν είναι δυνατόν να μπορεί κάποιος να είναι υποψήφιος για πανεπιστημιακός καθηγητής και να μην μπορεί να είναι υποψήφιος για στέλεχος της εκπαίδευσης. Το τέλειο για να μην υπάρξουν προβλήματα νομιμότητας θα ήταν να μην υπάρχει κανένας περιορισμός αλλά άθροιση των μορίων. 5. Πρέπει να αυξηθούν τα μόρια των πτυχίων στα 12, γιατί αυτός που έχει διδακτορικό, μεταπτυχιακό και δεύτερο πτυχίο, λαμβάνει 9 μόρια όπως και αυτός που θα έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακό. Δηλαδή ένα πανεπιστημιακό πτυχίο δεν θα παίρνει κανένα μόριο όταν ένα άρθρο παίρνει; Άδικο. 6.Η αξιολόγηση εκ των κάτω των Συντονιστών Δ.Ε. πρέπει να γίνεται από τους καθηγητές ειδικότητας που είναι οι άμεσοι αποδέκτες των δυνατοτήτων και της προσφοράς τους, με συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο και όχι από τους Δ/ντές σχολείων παιδαγωγικής ευθύνης. Επίσης οι εκπαιδευτικοί που θα είναι υποψήφιοι συντονιστές να έχουν αξιολόγηση από τους μαθητές τους, για να υπάρχει ισότητα στην διαδικασία, διαφορετικά θα είναι αντισυνταγματικό, λόγω της ανισότητας στα κριτήρια. 7. Να συμπεριληφθεί και η μοριοδότηση των βιβλίων με επιστημονικά χαρακτηριστικά, όπως και στο παρελθόν και όχι μόνο των άρθρων. 8. Η αξιολόγηση εκ των κάτω, των νυν Προϊσταμένων παιδαγωγικής καθοδήγησης και Περιφερειακών, να γίνεται από τους νυν Συμβούλους και Δ/ντές εκ/σης. 9. Οι Συντονιστές και οι Δ/ντές εκ/σης να μπορούν να είναι υποψήφιοι σε τρεις περιφέρειες, για να τοποθετηθούν και στην επαρχία στελέχη υψηλών προσόντων. 10. Το επίδομα θέσης των Συντονιστών πρέπει να είναι τουλάχιστον το ίδιο με των Δ/ντών εκ/σης, αφού μέχρι τώρα τουλάχιστον και περισσότερα τυπικά προσόντα είχαν και έχουν το σπουδαιότατο όλων έργο, της επιμόρφωσης των εκπ/κών.