Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 18 – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Κ | 21 Μαρτίου 2018, 22:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μόνη λύση για να μη δημιουργηθεί άλλη μια ομάδα αργόμισθων είναι αυτό που λέμε αποτίμηση ή αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Να θεσμοθετηθεί ο έλεγχος αποτελεσματικότητας κάθε δημόσιου υπάλληλου. Είναι απαράδεκτο οι γονείς να κατηγορούν τους εκπαιδευτικούς, αυτοί με τη σειρά τους να κατηγορούν τους σχολικούς σύμβουλους, οι σ.σ. να κριτικάρουν τους υπευθύνους υποστηρικτικών δομών (ΕΚΦΕ ΚΕΔΔΥ ΠΛΗΝΕΤ ΣΣΝ κλπ) και όλοι μαζί την ευρωπαϊκή γραφειοκρατία και τις τράπεζες. Ως φορολογούμενοι πολίτες πρέπει να ξέρουμε αν οι μισθοί των δημόσιων υπαλλήλων πιάνουν τόπο. Οι εκπαιδευτικοί που αρνούνται τη λογοδοσία και τον κρατικό έλεγχο είναι το χειρότερο παράδειγμα για τους μαθητές. Αξιολογητές των πάντων και οι ίδιοι στο απυρόβλητο. Ως πότε οι εργατικοί εκπαιδευτικοί θα κατηγορούνται ως "γραφικοί" και αυτοί που προσπαθούν να αξιολογήσουν σωστά τους μαθητές τους (από βαθμό 8 αν και τους αξίζει το 2 ή 4) ως "σκληροί και άκαρδοι";; Εάν με το νέο νομοσχέδιο παραμείνουν «θύλακες λούφας», τίποτα δεν πρόκειται να βελτιωθεί και «ένα σάπιο μήλο θα σαπίζει και τα άλλα».