Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Μιχαηλίδης Βασίλειος | 21 Μαρτίου 2018, 22:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναιένας από τους πιο πετυχημένους θεσμούς με πολύ μεγάλο φόρτο εργασίας. Μετά την "κατάργηση" του υπεύθυνου εργαστηρίου Πληροφορικής από τα σχολεία της ΔΕ, έγινε πιο έντονη η χρησιμότητά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, τα οποία κλήθηκαν να υποστηρίξουν και να βελτιώσουν τα σχολικά εργαστήρια Πληροφορικής με ελάχιστα διαθέσιμα χρήματα, αλλά με πολλή μεράκι και αξιόλογη δουλειά.Παράλληλα το ελληνικό κράτος εξοικονόμησε σεβαστά χρηματικά ποσά, μιας και οι τεχνικοί υπεύθυνοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν σωρεία καθημερινών προβλημάτων σε μη σύγχρονο εξοπλισμό.Προβλήματα που για αντιμετωπισθούν θα έπρεπε να χρησιμοποιηθεί ιδιώτης επαγγελματίας Πληροφορικής(=οικονομική επιβάρυνση).Με την τεχνογνωσία και την συνεχή ενασχόληση των υπευθύνων ΚΕΠΛΗΝΕΤ, εξοπλισμός 15+ χρόνων χρησιμοποιήθηκε σε εργαστήρια πληροφορικής με λογισμικό Linux. Να μια ιδέα για εξοικονόμηση χρημάτων και πόρων στην παρούσα οικονομική κατάσταση που διανύει η χώρα μας.(https://smartcities.ellak.gr/2016/09/20/i-poli-tis-vernis-xekina-tin-pilotiki-metavasi-sto-anichto-logismiko/, https://opensource.ellak.gr/2018/02/01/to-libreoffice-6-0-ine-diathesimo-me-simantikes-veltiosis/, https://creativecommons.ellak.gr/2016/12/28/i-anichti-prosvasi-epitachini-tin-epistimoniki-proodo/ κ.α.)Όλα τα παραπάνω λοιπόν και πολλά ακόμη συντελούν στο γεγονός πως είναι επιβεβλημένη η συνέχιση του θεσμού αλλά και η ενίσχυσή του.