• Σχόλιο του χρήστη 'Μάρθα Τσίκα' | 21 Μαρτίου 2018, 22:08

    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να καταργηθούν! Αντίθετα πρέπει να αναβαθμιστεί ο ρόλος τους και να ενισχυθεί ο αριθμός των εκπαιδευτικών που απασχολούνται σε αυτά. Ένας νομός επί παραδείγματι, όπως η Αιτωλοακαρνανία , με 89 σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας και την γνωστή έκταση με τον εξίσου γνωστό δύσκολο δρόμο μετάβασης απο τη μία στην άλλη, δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να εξυπηρετηθεί από ένα και μόνο άτομο. Δουλεύοντας δε στη διοίκηση της εκπαίδευσης, ήτοι στη Δ/νση Δ/μιας εκεί έχω ιδίοις όμμασι διαπιστώσει τόσο την αναγκαιότητά τους όσο και την ταχύτητα απόκρισης και επίλυσης των όποιων προβλημάτων προκύψουν. Θεωρω επίσης πως το όριο της διδακτικής υπηρεσίας δεν πρέπει να ειναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη στελέχωσή τους δεδομένου ότι αυτές οι δομές χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις μηχανικής των υπολογιστών και άρα αυτά τα προσόντα πρέπει να προτάσσονται έναντι της διδακτικής υπηρεσίας- δεδομένου μάλιστα ότι οι υπεύθυνοι ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν παράγουν αμιγώς διδακτικό έργο αλλά βοηθούν αποφασιστικά την ποιότητά του. Ευελπιστώ και προσβλέπω στην διαγραφή της εν λόγω διάταξης. Είναι μία δομή που λειτουργεί σωστά και είναι απαραίτητη σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα!