Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Ελένη Παλούμπα | 21 Μαρτίου 2018, 22:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
H επισήμανση αφορά το Άρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής. Σ αυτό το σχέδιο νόμου η επισήμανση μου είναι ως προς τη μη προσμέτρηση όλης της διδακτικής υπηρεσίας των υπευθύνων ΓΡΑΣΕΠ και τη μη συνολική μοριοδότηση της ως προς τα έτη θητείας. Επαναλαμβάνεται το ίδιο με τον προηγούμενο νόμο όπου το ίδιο το Υπουργείο δια στόματος της συμβούλου του υπουργού παραδέχθηκε ότι ήταν παράλειψη τους και θα το διόρθωναν στον επόμενο νόμο. Δυστυχώς και σ αυτό το σχέδιο νόμου επαναλαμβάνεται αυτή η "αβλεψία" Πάλι "μπερδεύουν" τους Υπευθύνους ΓΡΑΣΕΠ με τους Υπευθύνους ΚΕΣΥΠ,ΕΚΦΕ ΚΛΠ Οι Υπεύθυνοι ΓΡΑΣΕΠ ήταν στη σχολική μονάδα, δίδασκαν τα μάθημα του ΣΕΠ στους μαθητές της Α λυκείου βάσει των αναλυτικών προγραμμάτων του ΥΠΕΠΘ όπου καλυπτόταν το μισό διδακτικό τους ωράριο σύμφωνα με το έγγραφο Γ2/2571/26/7/2000 και σύμφωνα με το έγγραφο της 06-11-2008 Αριθ. Πρωτ.: 143399/Γ7 με θέμα «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη στελέχωση των Γραφείων Σχολικού Επαγγελµατικού Προσανατολισµού (ΓΡΑΣΕΠ) και των Κέντρων Συµβουλευτικής και Προσανατολισµού (ΚΕΣΥΠ)» «…Οι εκπαιδευτικοί υπεύθυνοι των ΓΡΑΣΕΠ καλύπτουν το µισό διδακτικό τους ωράριο, φροντίζοντας για τη λειτουργία του Γραφείου ΣΕΠ και συµπληρώνουν το υπόλοιπο στη σχολική µονάδα του ΓΡΑΣΕΠ, κατά προτεραιότητα: ) Με εφαρµογή του θεσµού του ΣΕΠ στην τάξη. β) Με ανάθεση µέχρι 5 (πέντε) ωρών διδασκαλίας στα διδακτικά αντικείµενα της ειδικότητάς τους. γ) Με ανάληψη έως δύο (2) Προγραµµάτων «Αγωγής Σταδιοδροµίας». Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι η διδακτική Υπηρεσία όλων των υπευθύνων ΓΡΑΣΕΠ αποδεικνύεται από τα ωρολόγια Προγράμματα του σχολείου που είχαν τη Θητεία τους και τις βεβαιώσεις του σχολείου που αναφέρουν ότι δίδασκαν το μάθημα του ΣΕΠ.