Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Βασίλειος Γιάντσιος | 21 Μαρτίου 2018, 22:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να υπάρξει διάκριση στη μοριοδότηση όλων των πτυχίων (διδακτορικών, μετ/κών, ΑΕΙ, ΤΕΙ) με βάση το αν έχουν σχέση με α) Διοίκηση της εκπαίδευσης (για διοικητικά στελέχη) β) Σχετικά με το αντικείμενο της υποστηρικτικής σχέσης (ΠΕΚΕΣ, ΚΕΣΥ) και γ) Με οποιοδήποτε άλλο επιστημονικό πεδίο άσχετο με εκπαίδευση. Δεν είναι δίκαιο ούτε εξασφαλίζει αποτελεσματική λειτουργία να παίρνουν όλα τα πτυχία την ίδια μοριοδότηση. Επίσης το Β' επίπεδο ΤΠΕ δεν πρέπει να μοριοδοτείται αφού είτε δεν υπήρχε αντίστοιχο πρόγραμμα για όλες τις ειδικότητες, είτε (αν υπήρχε) η επιλογή γινόταν με κλήρωση (μοριοδότηση της εύνοιας της τύχης). Το ίδιο πρέπει να ισχύσει και τις ΣΕΛΔΕ-ΣΕΛΜΕ, αφού η επιλογή γινόταν με κλήρωση.