Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Γεώργιος Λαγγίδης | 21 Μαρτίου 2018, 22:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1η Ερώτηση Ποιό το νόημα της αξιολόγησης ενός νυν διευθυντή σχολείου αν αυτός δεν έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα αποτελέσματά της για τη διεκδίκηση μιας νέας θητείας ως διευθυντής μιας σχολικής μονάδας; 2η Ερώτηση Ποιό το νόημα της αξιολόγησης και των αποτελεσμάτων της, ενός νυν διευθυντή σχολείου, για το ΥΠΠΕΘ και διοικητική δομή του εκπαιδευτικού συστήματος αν δεν πρόκειται αυτά να αξιοποιηθούν για την αποτελεσματικότερη στελέχωση των σχολικών μονάδων; 3η Ερώτηση Πως θα μπορούσε να αξιοποιηθεί η οικοδόμηση της γνώσης και της εμπειρίας των ιδιαίτερων προβλημάτων και των δρομολογημένων ή μη λύσεων μιας σχολικής μονάδας (κτηριακά, ανθρώπινο δυναμικό, σύλλογος γονέων, δημοτική αρχή, τοπική κοινωνία, κλπ.) αν ο νυν διευθυντής πρέπει να αποχωρήσει από τη θέση του και πιθανόν και από το συγκεκριμένο σχολείο μόνο και μόνο επειδή δεν έχει το δικαίωμα για άλλη θητεία; και για κανένα άλλο λόγο; 4η Ερώτηση Ποιά τα κίνητρα από την Πολιτεία για έναν νυν διευθυντή σχολικής μονάδας, όταν γνωρίζει εκ των προτέρων ότι δεν θα έχει, κατά πάσα πιθανότητα, καμιά θέση ευθύνης; Ερώτηση 5η Μετά από τα παραπάνω γιατί να δεχθεί να αξιολογηθεί ως στέλεχος της εκπαίδευσης;