Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Ιφιγένεια | 21 Μαρτίου 2018, 22:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τίτλοι σπουδών: 9 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής: αα) Διδακτορικό δίπλωμα: 6 μονάδες. ββ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 3,5 μονάδες. γγ) Τίτλος Διδασκαλείου Εκπαίδευσης: 3 μονάδες. δδ) Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. πριν την υπαγωγή τους στην ανώτατη εκπαίδευση: 3 μονάδες. εε) Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 1,5 μονάδες. Από τη στιγμή που για να κάνει κάποιος διδακτορικό χρειάζεται οπωσδήποτε μεταπτυχιακό (ή μήπως κάποιοι το παρέκαμψαν;;;)τότε τα μόρια συμπληρώθηκαν και με το παραπάνω: 3,5+6 = 9,5 (περισσεύει και μισό). Άρα δεν χρειάζονται άλλα μεταπτυχιακά ούτε δεύτερα πτυχία.Η δια βίου μάθηση βλάπτει σοβαρά την επαγγελματική εξέλιξη. Τώρα όσο για το Γ2 προφανώς και πρέπει να μοριοδοτείται περισσότερο από 0,20 αφού καμία σχέση δεν έχει με το Β2 (0,80). Επίσης, επειδή δεν είναι όλα τα μάστερ πολύ σχετικά με τις θέσεις των στελεχών θα έπρεπε να έχουν άλλη μοριοδότηση (π.χ. διοίκηση εκπαίδευσης VS βιοηθική κ.ά.) Τέλος, οι τίτλοι σπουδών θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον ίση μοριοδότηση με την προϋπηρεσία.