Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 37 – Πεδίο εφαρμογής – σκοπός και γενικές αρχέςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Κ | 21 Μαρτίου 2018, 23:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συνάδελφε σταμάτα τις ανακρίβειες και το δηλητήριο. Για τους σχολικούς συμβούλους ισχύει ότι και για τους καθηγητές. Άλλοι δουλεύουν και άλλοι μας δουλεύουν. Και κανείς δεν ασχολείται ούτε με τους μεν ούτε με τους δε. Εκτός από τρανταχτές εξαιρέσεις. Αν είσαι εκπαιδευτικός σκέψου πότε, ποιος και που σε ρώτησε αν κάνεις μάθημα ή αν μιλάς για τον Ολυμπιακό (έχουμε και τέτοιους). Το παρόν άρθρο είναι από τα σοβαρότερα αφού εισάγει το θεσμό της αξιολόγησης στα στελέχη. Οι σχολιαστές ή δεν το διάβασαν ακόμη ή δεν το κατάλαβαν. Σε επόμενη Υπουργική απόφαση εύκολα μπορεί να μπει η διάταξη (και καλώς κατά τη γνώμη μου) ότι το άρθρο 37 ΓΕΝΙΚΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. Άρα πρέπει να μπουν τα θεμέλια για μια διεξοδική, αντικειμενική, ορθολογική, αποτελεσματική, δίκαιη, διαφανή αξιολόγηση. Αφήστε λοιπόν τα μίση, επιστροφή στη φύση που όλα τα ελέγχει, όλα τα αξιολογεί και εξελίσσεται το είδος που επιβιώνει και πολλαπλασιάζεται καλύτερα. Δουλειά λοιπόν και διάβασμα, όχι κριτικές οχυρωμένοι (και οι δυό μας) πίσω από την ανωνυμία!