Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη Χρυσαυγή | 21 Μαρτίου 2018, 23:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ύστερα από τόσα χρόνια, ο θεσμός του Συμβούλου καταργείται χωρίς να έχει προηγηθεί σοβαρή αξιολόγηση και υποστήριξη του θεσμού. Χωρίς αποτίμηση του έργου του, χωρίς να δοθεί σημασία στον πλουραλιστικό ρόλο του: επιμόρφωση, συμβουλευτική, δειγματικές, έρευνα, εμψύχωση, σεμινάρια, συνέδρια, κ.ά. Σε άμεση επικοινωνία με κάθε εκπαιδευτικό και το διαφορετικό προφίλ της σχολικής μονάδας να βρίσκει τρόπους για διαφοροποίηση, υποστήριξη, καθοδήγηση και εποπτεία. Ο ίδιος ο Υπουργός πρόσφατα τόνισε ότι για την εκπαίδευση των προσφύγων έβαλαν "πλάτη" οι σύμβουλοι. Φυσικά και υπήρξαν και "ανύπαρκτοι". Αλλά ποιος το αξιολόγησε αυτό;ενώ δεν συμβαίνει μόνο στους συμβούλους αυτό! Και εξακολουθώ να ρωτάω, γιατί ;;;, αφού πλέον θα αξιολογείται το έργο τους, να μην είναι είναι περισσότεροι, ώστε να υπάρχει ποιοτική επικοινωνία και χρόνος για τις διεπιστημονικές συνεργασίες με τα υπόλοιπα στελέχη όπως οι ΕΔΕΑΥ, το ΚΕΔΔΥ - ΚΕΣΥ, τα ΚΕΑ;Γιατί;; ενώ η εκπαίδευση προσφύγων αποτελεί μια δύσκολη πτυχή πλέον στην ελληνική πραγματικότητα να μην υπάρχει μέριμνα για Συντονιστές με διαπολιτισμική εξειδίκευση όπως εύλογα υπάρχει για την μειονότητα; Μήπως ξεχνάμε και την εκπαίδευση των Ρομά μαθητών; Με τόσα προσφυγόπουλα και Ρομά μαθητές, με τόσα προβλήματα συμπεριφοράς και μαθησιακά, πώς θα υποστηρίζονται - συντονίζονται τα σχολεία με έναν συντονιστή στα 40- 80 σχολεία;ενώ θα πρέπει να βρουν τρόπο επικοινωνίας με τόσους άλλους επιστήμονες. Ελπίζω το Υπουργείο να αναθεωρήσει ως προς τον αριθμό !