Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 38 – ΑξιολογητέςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Κ | 21 Μαρτίου 2018, 23:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο σημαντικότατο αυτό άρθρο μπαίνουν τα θεμέλια της αξιολόγησης για τα επόμενα χρόνια και αρχίζουν τα πρώτα προβλήματα. Η αξιολόγηση πρέπει να γίνεται από κατά το δυνατόν πολυπρόσωπα όργανα και όχι από «ενός ανδρός αρχή». Αν δεν τα πας καλά με τον ένα ή με τους δυο αξιολογητές, κάηκες! Απαιτείται καταγραφή συγκεκριμένων δεικτών και αυτοματοποίηση του συστήματος, βάσει επαγγελματικών κριτηρίων ποιότητας (και ποσότητας) έργου. Ενώ η αποτίμηση του έργου των σχολικών μονάδων μας απασχολεί και την κατοχυρώνουμε με συλλογικές διαδικασίες μέσω συλλόγου διδασκόντων, η αξιολόγηση στελεχών καταντά μια «στιγμιαία» υπηρεσιακή υποχρέωση. Η αξιολόγηση πρέπει να είναι μια διαρκής και ανοιχτή διαδικασία αν θέλουμε να είναι αποδοτική, με στοιχεία αυτοαξιολόγησης (κατάθεση δεσμευτικού προγραμματισμού). Πχ τον μήνα Οκτώβριο πήγα σε τόσα σχολεία ή σε τόσες συναντήσεις ή είχα τόσες επαφές με διευθυντές σχολείων κλπ. Αν δεν τεθούν συγκεκριμένα απαιτητά στοιχεία σύμφωνα με το καθηκοντολόγιο, συγκρίσιμα και ανακοινώσιμα μεταξύ των στελεχών, τότε θα μείνουμε σε γενικές ποιότητες που δεν θα είναι αποτελεσματικές. Το μέλλον έρχεται, καλώς ορίσατε στο σχολείο του αύριο!