• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Λαμπρίδου' | 22 Μαρτίου 2018, 00:09

    Σχετικά με το Άρθρο 24, παράγραφο δ (αποτίμηση επιμορφώσεων): Προτείνω να συμπεριλάβετε και την επιμόρφωση που ίσχυσε κατά τη δεκαετία του 1990 στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου για εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με βάση το Μνημόνιο Εκπαιδευτικής συνεργασίας Ελλάδας - Κύπρου άρθρο 5.2.3. Η επιμόρφωση αυτή για την περίοδο που την παρακολούθησα, σχολ. έτος 1994 - 1995, είχε διάρκεια ακριβώς 9 μηνών και οι ώρες που βεβαιώνονται στο αποδεικτικό σπουδών που λάβαμε είναι 321 (διάρκειας 50 λεπτών η καθεμία). Προϋποθέσεις συμμετοχής στην επιμόρφωση είχαν οι επιτυχόντες στο γραπτό διαγωνισμό του Διδασκαλείου (Μαρασλείου εκείνη την εποχή) και η επιλογή γινόταν κατά σειρά εισαγωγής στη Μετεκπαίδευση. Συνολικά επιλέγονταν 10 εκπαιδευτικοί κατ' έτος και συγκεκριμένα: 5 δάσκαλοι Γενικής Αγωγής, 2 νηπιαγωγοί Γενικής Αγωγής, 2 δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής και 1 νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής. Η επιμόρφωση στην Κύπρο γινόταν μετά την παρακολούθηση της διετούς Μετεκπαίδευσης στην Ελλάδα, με τη χορήγηση 9μηνης εκπαιδευτικής άδειας και περιλάμβανε εκτός από την παρακολούθηση των μαθημάτων και την εκπόνηση εκπαιδευτικής έρευνας. Επιπλέον οι επιμορφούμενοι στην Κύπρο αναγκάζονταν για 9 μήνες να ταξιδέψουν εκτός Ελλάδας ενώ παράλληλα το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου μεριμνούσε να τους φέρει σε επαφή με το εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου με συχνές επισκέψεις σε σχολεία και παρακολούθηση διδασκαλιών. Για όλους αυτούς τους λόγους θεωρώ ότι θα πρέπει να μοριοδοτηθεί η επιμόρφωση αυτή όπως και οι άλλες επιμορφώσεις ίδιας διάρκειας που ήδη αναφέρονται στην παράγραφο δ του άρθρου 24 του νομοσχεδίου καθώς μάλιστα στις επιμορφώσεις αυτές ο συνήθης τρόπος επιλογής ήταν η κλήρωση, δε συνδυάζονταν με 2ετή μετεκπαίδευση και δεν περιλάμβαναν εκπόνηση εργασίας και μάλιστα εκπαιδευτικής έρευνας.