Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Νικος | 22 Μαρτίου 2018, 00:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζω τα σχόλια και νομίζω ο καθένας φωτογραφίζει τον εαυτό του. Τελικά μου θυμίζει η υπόθεση προσφορές Super Market. Στα δύο το ένα μισοτιμής. Θα αναφέρω ορισμένα πράγματα. Έχει τρελαθεί ο κόσμος να τρέχει για μεταπτυχιακά, έχουν δοθεί άπειρα μεταπτυχιακά και με το σορό διδακτορικά. Κατακλύζονται τα σχολεία με ερωτηματολόγια για τις σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών, μεταξύ διευθυντή και εκπαιδευτικών με ένα σορό επαναλήψεις. Με τόση έρευνα θα έπρεπε η παιδεία να είχε απογειωθεί!! Τι γίνεται; Μήπως κάτι δεν πάει καλά; Και αναφέρομαι στα μεταπτυχιακά και διδακτορικά στα παιδαγωγικά και στη διοίκηση. Δεν μπαίνουν προφανώς όλα στο ίδιο τσουβάλι, όμως τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών είναι αν όχι ανύπαρκτα τουλάχιστον μη ορατά. Για να λάβεις ένα διδακτορικό σε άλλους τομείς π.χ. από ένα τμήμα φυσικής, θα πρέπει να έχεις ένα ελάχιστο αριθμό δημοσιεύσεων σε διεθνή επιστημονικά κύρους με κριτές. Αυτό σημαίνει θα πρέπει να έχεις κατανοήσει το θέμα μέχρι εκεί που το φτάσανε οι προηγούμενοι και να έχεις παράγει γνώση!! Το ρίσκο να μην τελειώσεις και να ξοδέψεις τη ζωή σου είναι αρκετά υψηλό!! Μήπως έχουμε με όλη τη διαδικασία ευτελισμό κάποιων πραγμάτων; Προσωπικά έχω δύο διδακτορικά. Τα έκανα ακολουθώντας αυτό που με ευχαριστούσε και κάνοντας αυτό που αγαπούσα, δεν σκέφτηκα ποτέ μοριολάγνα!! Και τώρα στο θέμα μας. 1)Δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση τα κριτήρια να είναι ίδια για θέση περισσότερο διοικητικού χαρακτήρα, με θέση με κέντρο βάρους μετατοπισμένο προς τον παιδαγωγικό χαρακτήρα. 2) Ακριβοδίκαια βαθμολόγηση ως προς την αξία του κάθε τίτλου. Κριτήρια πρέπει να είναι η ποιότητα και η χρησιμότητα. 3) Όχι η λογική των προσφορών του Super Market. Ο κάθε τίτλος θα πρέπει να μετράει το όλο του. Ένα μεταπτυχιακό 3 , δυο μεταπτυχιακά 2χ3=6. Τι περίεργη λογική είναι ένα μεταπτυχιακό 3, δεύτερο πτυχίο 2, ένα μεταπτυχιακό και ένα πτυχίο 5 , ενώ ένα μεταπτυχιακό και ένα δεύτερο μεταπτυχιακό π.χ. 4; Αντίφαση, καταστρατήγηση της λογικής, στην πρώτη περίπτωση το δεύτερο πτυχίο αξίζει λιγότερο από το μεταπτυχιακό και στη δεύτερη περισσότερο!!