Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη Χριστινάκης Βασίλης | 22 Μαρτίου 2018, 00:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν μπορεί οι συντονιστές Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης να είναι μόλις 20 δηλαδή λιγότεροι και από τα ΠΕΚΕΣ (25). Δεν μπορεί να συνεχιστεί να είναι ένα συντονιστής για να καλύπτει μία περιφέρεια όπως π.χ. το Νότιο Αιγαίο είναι φυσικά αδύνατον και δεν λαμβάνεται υπόψη η νησιοτικότητα. Ο χώρος ευθύνης τους είναι όλες οι ΣΜΕΑΕ και όλα τα σχολεία Γενικής Α/θμιας και Β/θμιας αφού σε ΌΛΑ υπάρχουν μαθητές με ΕΑΕ και εκατοντάδες εκπαιδευτικούς ειδικής. Το δε έργο τους πολύ πιο απαιτητικό από οποιοδήποτε άλλο συντονιστή. Επίσης δεν μπορεί να συνεχιστεί να υπάρχει ένας συντονιστής και για τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης, είναι εντελώς διαφορετικό πλαίσιο και άλλης φιλοσοφίας αυτό της Α/θμιας από της Β/θμιας. Προτείνω 2 συντονιστές Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης ανά ΠΕΚΕΣ και ανά βαθμίδα, δηλαδή 25 συντονιστές Α/θμιας και 25 συντονιστές Β/θμιας, συνολικά 50. Βασίλης Χριστινάκης Διευθυντής ΕΝΕΕΓΥΛ Ρόδου