Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Αρισ. Κ. | 22 Μαρτίου 2018, 03:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
α. Δεν μπορεί ένας προηγούμενος νόμος (του 2012) για μια θέσης ευθύνης (π.χ. των υπευθύνων ΠΕ, ΑΥ, ΠΘ,ΣΔ) να προβλέπει την υπηρεσία σε αυτήν και ως διδακτική και μετά από 6 χρόνια να καταργείται αυτό αναδρομικά! Αλλά να γίνονται αποδεκτά μέχρι 2 χρόνια (δηλ. είναι χαριστικό αυτό;) Πρόκειται για διάταξη άδικη, παράλογη και παράνομη (αν είμαστε ευνομούμενο κράτος). β. Εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα ευνοική η 20ετής διδακτική προυπηρεσία και να μην ισοσταθμίζεται ακόμα και με πολύ αυξημένα τυπικά προσόντα. (δηλ. η 2η δεκάδα διδακτικών ετών είναι σημαντικότερη από μεταπτυχιακά, διδακτορικό, κλπ. σπουδές-προσόντα;) γ. Η προγενέστερη επαγγελματική εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα σε συναφές επιστημονικό αντικείμενο (εκτός της διδακτικής), η οποία με πρόσφατο νόμο αναγνωρίστηκε μερικώς (μέχρι 7 χρόνια), γιατί δεν μοριοδοτείται και δεν υπάρχει πουθενά ως αθροιζόμενο προσόν; Σε πολλές θέσεις ευθύνης - διοίκησης θεωρώ πως είναι σημαντικότερη της μονομερούς διδακτικής/ δημοσιουπαλληλικής εμπειρίας. Άλλωστε είχε ειπωθεί ρητά πως δε θα μετράει "οικονομικά", αλλά μόνο για κρίσεις για ανάληψη θέσεων ευθύνης!!! δ. Δεν προσμετρώνται πουθενά πολλά "δευτερεύοντα" τυπικά προσόντα, όπως παρακολούθηση σεμιναρίων, συνεδρίων, κλπ. Με βάση των αριθμό των ωρών (και αθροιζόμενες οι ώρες) θεωρώ πως θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη, όπως σε ολόκληρο τον δημόσιο τομέα. ε. Για θέσεις Δ/ντών σχολικών μονάδων β/θμιας πολλές ειδικότητες στην πράξη αποκλείονται από πολλά μικρομεσαία σχολεία (αποτελούν την πλειοψηφία στην περιφέρεια), λόγω του όρου πως θα πρέπει να καλύπτει πλήρες ωράριο ο Δ/ντής στο σχολείο του. Δε θα μπορούσε δηλ. να συμπληρώνει 1-2 ώρες σε όμορο ή συστεγαζόμενο σχολείο; Ή μήπως δεν είναι κατάλληλος για δντής μικρού σχολείου, ενώ είναι καταλληλότατος (απευθείας) για μεγάλο σχολείο; Πρόκειται για μια ακόμα αρνητική διάκριση σε βάρος πολλών ειδικοτήτων με λίγες ώρες, που συχνά είναι με διάθεση σε 2-3 σχολεία, δεν έχουν οργανικές θέσεις, δεν μπορούν να γίνουν υποδιευθυντές, κλπ..