• Σχόλιο του χρήστη 'Τσιριγώτη Γεωργία' | 22 Μαρτίου 2018, 07:20

    Την εποχή της ταχύτατης τεχνολογικής ανάπτυξης και της εισαγωγής της πληροφορικής σε όλους τους τομείς της σύγχρονης ζωής, το υπουργείο θέλει να καταργήσει τη μοναδική υποστηρικτική δομή των δημόσιων σχολείων. Προφανώς ξεχνά ότι καταργήθηκε πλέον και η θέση του πληροφορικού ανά σχολική μονάδα, αφού συνήθως ένας εκπαιδευτικός μοιράζεται σε δυο ή τρία σχολεία, ότι ο εξοπλισμός των εργαστηρίων φθάνει την εικοσαετία πλέον, ότι κανονικά τα σχολεία πρέπει να εξοπλίζονται με καινούρια μηχανήματα τεχνολογίας και ότι η εκπαιδευτική επιμόρφωση των συναδέλφων σε εργαλεία πληροφορικής γίνεται αποκλειστικά από τα μαθήματα εξ αποστάσεως που διοργανώνουν διάφοροι συνάδελφοι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε όλη τη χώρα. Η αντιπρόταση:ενίσχυση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, να θεμελιωθεί ο ρόλος τους σε επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες και να στελεχωθεί με άτομα που θα διαχειρίζονται κονδύλια της ευρωπαϊκής ένωσης στις νέες τεχνολογίες ώστε το STEM και η ρομποτική να μπει σε κάθε σχολείο. Τα βήματα πρέπει να γίνονται προς τα μπρος όχι προς την κατεύθυνση της υποβάθμισης των δημόσιων σχολείων και της ανάδειξης των ιδιωτικών που επενδύουν στον τομέα αυτό.