Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 06 – Ίδρυση Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.)Σχόλιο του χρήστη ΣΤΕΛΛΑ | 22 Μαρτίου 2018, 08:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα ΚΕΣΥΠ τα επισκέπτονται όλοι οι μαθητές/τριες και όχι μόνο μια ομάδα η οποία έχει ανάγκη παρέμβασης για προβλήματα ψυχοκοινωνικής φύσης. Για αυτό η γεωγραφική διασπορά και όχι η συγκέντρωσή τους σε έναν χώρο θα εξυπηρετήσει καλύτερα τους επισκέπτες μαθητές/τριες., οι οποίο σημειωτέον επισκέπτονται τα ΚΕΣΥΠ όχι μόνο μία φορά αλλά πολλές και επαναλαμβανόμενα από χρονιά σε χρονιά. Επιπλέον εξυπηρετούν και ενήλικες οι οποίοι χρειάζονται υποστήριξη σε θέματα σπουδών από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης προς την Τριτοβάθμια. Η μείωση του αριθμού των δομών που θα εξυπηρετεί το κοινό σημαίνει μείωση και της προσφοράς υπηρεσιών σε αυτό, αναγκαστική στροφή τους σε ιδιωτικούς φορείς σε καιρούς δύσκολους για τα οικονομικά της οικογένειας ή ακόμη και την αναγκαστική απομόνωση από τέτοιες υπηρεσίες οι οποίες είναι απαραίτητες πολύ περισσότερο τώρα σε αυτές τις δύσκολες οικονομικές και κοινωνικές συγκυρίες. Η λογική της εξοικονόμησης πόρων ουσιαστικά θα αποδειχθεί, στην περίπτωση αυτής της συνένωσης και της συρρίκνωσης, άκαρπη και μη ρεαλιστική. Αντίθετα, όπως αναλύεται παραπάνω θα επιβαρύνει τον οικονομικό προϋπολογισμό της οικογένειας και θα έχει συνέπειες και στην κοινωνία αφού τα παιδιά μας θα στερηθούν, σε πολλές περιπτώσεις, τις υπηρεσίες που έχουν ανάγκη για να επιλέξουν εκείνο το δρόμο που θα τους οδηγήσει στην κατάλληλη για αυτά επιλογή χωρίς πισωγυρίσματα. Μια επιτυχημένη επιλογή επαγγέλματος σημαίνει και επιτυχημένους επαγγελματικά και ικανοποιημένους προσωπικά ανθρώπους. Από την άλλη, υπάρχει ήδη ένα δίκτυο δομών ΚΕΣΥΠ τα οποία, στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν επιβαρύνουν οικονομικά γιατί βρίσκονται σε δημόσιους χώρους όπως πχ σχολεία, τα γνωρίζουν ήδη οι μαθητές/τριες, οι γονείς αλλά και γενικά το κοινό. Η αναγνωρισιμότητα αυτή τα κάνει οικεία και προσιτά στους πολίτες. Μια αλλαγή από την κατάσταση αυτή σημαίνει κόστος οικονομικό και κοινωνικό. Η συνεργασία και ο συντονισμός της υποστήριξης των σχολείων μπορεί να πραγματοποιηθεί και με τη διατήρηση των δομών στους χώρους που βρίσκονται και σε αυτόνομη λειτουργία μέσω του ΚΕΣΥ. Η πρόταση, για όλους τους παραπάνω λόγους, είναι να διατηρηθούν τα ΚΕΣΥΠ ως έχουν, δηλαδή αυτόνομα και στους χώρους που βρίσκονται στελεχωμένα με προσωπικό ανάλογο με τον αριθμό των σχολείων που εξυπηρετούν. Έτσι θα εξασφαλιστεί η επισκεψιμότητα των μαθητών/τριών και η εξυπηρέτησή τους.