Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Αποστολος Μαβίδης | 22 Μαρτίου 2018, 08:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπητερώ αρκετά χρόνια στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Δυτ. Θεσσαλονίκης. Είναι περιττό να τονίσω την αναγκαιότητα τεχνικής στήριξης για τα σχολεία η οποία πρακτικά καταργείται, αρχικά με την κατάργηση του 3ωρου για την απασχόληση στο εργαστήριο και τώρα με την προτεινόμενη εξέλιξη στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Όλο αυτό εντάσεται σε μια γενικότερη υποβάθμιση της πληροφορικής παιδείας και στην λογική "τι κάνουν αυτοί εκεί; δεν τους γνωρίζουμε, ας τους καταργήσουμε". Όμως στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ επιτυγχάνεται έργο σε πολλά επίπεδα: - Τεχνικής στήριξης - Δράσεων επιμόρφωσης - Συντονισμού δράσεων (πχ. μαθητικό συνέδριο, ή συνέδριο καθηγητών πληροφορικής) - Δράσεις Παιδαγωδικού ενδιαφέροντος Σε αντίθεση με άλλες υπηρεσίες του δημοσίου (παραδείγματα πολλά) τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ολα αυτά τα χρόνια προσέφεραν τις υπηρεσίες τους - ΣΕ ΑΜΜΕΣΟ ΧΡΟΝΟ, - ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ, - ΜΕ ΕΛΕΙΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ουσιασικά καμία τα τελευταία χρόνια Οργανώσαμε σε συνεργασία με τις σχολικές μονάδες τα ανύπαρκτα εργαστήρια, ειδικά των Δημοτικών σχολείων. Τι άλλο χρειάζεται για να αντιληφθεί κανείς ότι ο θεσμός είναι εκπαιδευτικός και απαιτεί ενίσχυση και όχι μετάλλαξη προς μια δικοικητικής φύσης υπηρεσία. Ζητούμε: - Την στελέχωση με τουλάχιστον 2 άτομα με καθεστώς θητείας όπως γίνοταν έως τώρα. Αυτό θα επιτρέψει τα πλέον έμπειρα στελέχη να επανατοποθετηθούν εφόσον το θελήσουν. - Την ενίσχυση της υπηρεσίας με κονδύλια για την επαρκή στήριξη - Την έναρξη επιμορφωτικών δράσεων σε όλα τα επίπεδα - Την δυνατότητά τους να ενεργούν αυτόνομα ώστε να υλοποιούνται άμεσα επιμορφώσεις και συνεργασίες με σχολικές μονάδες. - Την διατήρηση της υπαγωγής τους στον Δ/ντη της Βθμιας Εκπαίδευσης και όχι στον διοικητικό υπάλληλο της διεύθυνσης που σε ορισμένες περιπτώσεις ΔΕΝ είναι πτυχιούχος πληροφορικής. Με την ελπίδα να εισακουσθούν οι επισημάνσεις μας, Απόστολος Μαβίδης.