Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Κ | 22 Μαρτίου 2018, 08:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συνάδελφε Δημήτρη σταμάτα τις δηλητηριώδεις κρίσεις. Για τους σχολικούς συμβούλους ισχύει ότι και για τους καθηγητές. Άλλοι δουλεύουν και άλλοι μας δουλεύουν. Κανείς όμως δεν ασχολήθηκε συστηματικά ποιοι είναι αυτοί αφού η συστηματική αξιολόγηση απαγορεύεται. Αν είσαι εκπαιδευτικός σκέψου πότε, ποιος και που σε ρώτησε αν κάνεις μάθημα ή αν μιλάς για τον Ολυμπιακό (έχουμε και τέτοιους). Το ίδιο ισχύει και για εμάς τους σχολικούς συμβούλους αλλά και για πολλούς εργαζόμενους στο Δημόσιο. Η μονιμότητα δυστυχώς μερικές φορές μας οδηγεί σε αδράνεια. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταργήσουμε τη μονιμότητα ή τα στελέχη αλλά να θεσμοθετήσουμε αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου και κίνητρα για αυτοαξιολόγηση και αποτελεσματική εργασία. Δεν είμαστε απέναντι, είμαστε συνεργάτες για την εκπαίδευση των παιδιών και την επιμόρφωση των δασκάλων τους. Και για την "απειλή" επιστροφής στην τάξη να είσαι σίγουρος ότι "ουχ ο τόπος, αλλ' ο τρόπος". Αυτός που αγαπάει τη δουλειά του, είτε είναι εκπαιδευτής παιδιών είτε επιμορφωτής ενηλίκων, το κάνει με το ίδιο μεράκι. Προφανώς είναι καλύτερα να έχεις και επίδομα θέσης και ελεύθερο ωράριο αλλά "τα μεταξωτά βρακιά κλπ". Φρόντισε λοιπόν η κριτική σου να είναι πιο ουσιαστική. Σου εύχομαι να γίνεις και συ στέλεχος και να το απολαύσεις όπως εγώ τη διδασκαλία αλλά και τη συμβουλευτική τα τελευταία 30+++ χρόνια.