Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύοςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΝΑ | 22 Μαρτίου 2018, 09:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η θεσμοθέτηση δύο συνεχόμενων θητειών και ο αποκλεισμός υποψηφίων είναι αντισυνταγματική και αντίκειται στις αρχές της ισότητας, αξιοκρατίας και ελεύθερης πρόσβασης του κάθε πολίτη στα αξιώματα της Δημόσιας Διοίκησης. Τα πολυμελή Συμβούλια Επιλογής που θεσπίζονται για την επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης ή Περιφερειακών Διευθυντών ( 9 ή 11 μέλη κατά περίπτωση) δεν δημιουργούν εχέγγυα αξιοκρατίας αφού τυπικά ή άτυπα τα 7 μέλη «διορίζονται» από τον Υπουργό. Ο ένας εκπρόσωπος του ΑΣΕΠ δεν θα είναι κάποιος αρεστός της Κυβέρνησης άραγε; Αρκεί μόνο ένας εκπρόσωπος του ΑΣΕΠ και οι αιρετοί των εκπαιδευτικών για αξιοκρατικές επιλογές όταν όλοι οι άλλοι θα είναι ελεγχόμενοι κομματικά; Η αποκομματικοποίηση της δημόσιας διοίκησης φαίνεται όνειρο θερινής νυκτός, αφού έχουμε και σε άλλη διάταξη επιστροφή στο παρελθόν. Συγκεκριμένα, με το νέο Σ/Ν οι δηλώσεις προτίμησης των σχολικών μονάδων υποβάλλονται μαζί με την αίτηση υποψηφιότητας (άρθρο 27, παρ. 4), πριν δηλαδή την κατάρτιση των τελικών ενιαίων αξιολογικών πινάκων των υποψηφίων, ώστε μέσω του ελέγχου των μορίων της συνέντευξης να μοιράζονται τα σχολεία κατά το δοκούν. Η διοικητική εμπειρία σε θέση Διευθυντή Σχολικής Μονάδας θα έπρεπε να έχει αυξημένη μοριοδότηση, όχι μόνο 2 μόρια το ανώτερο, αλλά τουλάχιστον 3 μόρια όπως και στο προηγούμενο νομοσχέδιο.